Tvornica pletiva Rašica razvila se iz 1947. godine ustanovljene Čipkarske industrije u Tacenu kod Ljubljane. Nije riječ o slučajnosti: s obzirom na dohodak čipkarstvo je bilo najznačajnija kućna radinost na području današnje Slovenije u XIX., ali dijelom i u XX. stoljeću. Svoju je djelatnost tvornica dvije godine nakon osnivanja proširila i na pletenje.
Uvo|enje suvremene strategije tržišnog djelovanja u za Rašicu prijelomnoj 2000. godini podrazumijevalo je razvijanje nove slike poduzeća i s njom medijske prepoznatljivosti. Želeći pružiti predodžbu kvalitetne i privlačne robne marke, tvornica od agencije S Team Satchi&Satchi naručuje izradu nove marketinške i vizualne strategije. Cjelovita je preobrazba poduprta ovaranjem nove trgovine, koju je oblikovao arhitekt Primož Jeza, u trgovačko-poslovnom centru BTC u Ljubljani, najvećem te vrste u srednjoj Europi